Τα Καλύτερα Αθλητικά Είδη Online

Γειά σας, με λένε Κατερίνα και σε αυτό το άρθρο θα μοιραστώ την εμπειρία μου με ένα κατάστημα αθλητικών ειδών στην Ελλάδα, και συγκεκριμένα e shop με αθλητικά είδη και αξεσουάρ.

Στο παρελθόν, είχα πολύ αρνητικές εμπειρίες με ηλεκτρονικα καταστήματα, καθώς μένω επαρχία και δεν υπάρχει μεγάλη ποικιλία, οπότε το να ψάχνω να αγοράσω αθλητικά ρούχα γυναικεία για μένα και οικονομικά επώνυμα αθλητικά παπούτσια, απαιτούσε μεγάλη διαδικτυακή έρευνα σε διάφορα καταστήματα της πρωτευουσας, όπου οι επιλογές είναι σημαντικά περισσότερες.

αθλητικά ρούχα γυναικεία e shop


Είναι δύσκολη αγορά το ρούχο και το παπούτσι καθώς διάφορα brands έχουν custom δικό τους μέγεθος, το οποίο δεν είναι σταθερό ανάλογα με το είδος του παπουτσιού. Παραδείγματος χάρη, στα γυναικεία αθλητικά παπούτσια Puma, το νούμερο μου είναι 39 και είναι πολύ άνετο, στα All-Star Converse όμως, είναι το 38.5. 

Έτσι την πάτησα λοιπόν, και έκανα αγορές οι οποίες δεν ήταν κατάλληλες για εμένα κσι αναγκάστηκα να τα επιστρέψω. Ίσως να φταίω και η ίδια για αυτό.

Τέλος, από μία φιλική συσταση, τσέκαρα το ηλεκτρονικό κατάστημα Michanos Sport, γιατί ένας φίλος μου είναι φίλος του ιδιοκτήτη, και έλαβα εξαιρετική και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση για όλα τα γυναικεία αλλά και ανδρικά αθλητικά ρούχα που ήθελα για το αγόρι μου.

Που θα Βρείτε τον Μηχανό με τα Αθλητικά Είδη - Παπούτσια και Ρούχα στην Ζάκυνθο


Καλό καλοκαίρι!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Συντήρηση Ξυλινων Επιπλων Μπαμπού Εξωτερικών Χωρών

Είδη Φουσκωτών Παιχνιδιών Θαλάσσης - Η Χαρά του Παιδιού

Κρεβάτια Παραλίας και Ξύλινα Μπαρ για Beach Bar με Άνεση και Στυλ